Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Tiden räcker inte till!

Av Anette - 12 april 2010 14:19

ojj ojj ojj, så länge sen som det skrevs något i  denna blogg, Men tyvär så räcker inte tiden till, Hemsidan är inte uppdaterar på länge, men det kommer så småningom.

Nu har vi övergått till vår 15g +, så nu tillbringar vi nästan all vår tid ute,  i skog och mark.

Jag och Wilma fortsätter vår Rallylydnadskurs, fortsättningskursen och jag planerar att tävla om ett tag.Wilma är superduktig på Rallylydnad, hon lär sig snabbt, planerar oxå på att ställa henne på någon utställning framöver, vilken har vi inte bestämt ännu.

Tiken har valpat för ett par veckor sen(där vi tingat valp) så nu följer vi med spänning valparnas tillväxt, Så i Maj/Juni kommer vårt nya tillskott, en tjej, till blir det denna gång, och vi längtar såå efter henne.

Inga nya vårbilder på hundarna denna gång, glömmer oftast att ta kameran med vid turerna.


Ha en bra Måndag

Anette


 
 
Maria

Maria

13 april 2010 21:27

Spännande med en liten valpis !!!!
Tyzon och jag går och väntar på vår kursstart i Rallylydnad,ska bli riktigt roligt !
Ha det gott i vårvärmen ,så hörs vi .:)

kramar Maria & Co

http://ellebacken.webs.com

 
Marianne

Marianne

15 april 2010 23:09

Så spännande med ny valp. Jag hoppas hon ska hålla hela vägen för er, Väntar på att få se er nya lilla ullboll.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
C.L

C.L

17 april 2010 19:09

Hejsan hej =) När kommer de till en gästbok här?*skrattar* Härligt vart fall att du fått tinga din valp och ska bli riktigt spännande att följa. Hoppas ni har en trevlig och fortsatt trevlig helg.

http://www.fago.nu

 
Ingen bild

Lotta H

7 maj 2010 12:17

Hej
Tackar för besöket och grattiset.
Jag är lite nyfiken på din kommande valp när väntas den?
Ha det bra Lotta Golden Moonstone´s

 
C.L

C.L

7 maj 2010 17:58

Hej! Fortfarande ingen gästbok =)... så siktar in mig på bloggen din. tusen tack för de fina orden i min gästbok.All lycka vi kan få behövs i norge för oss :D*skrattar* Kram på er

http://www.fago.nu

 
Marianne

Marianne

8 maj 2010 22:06

Tassar in för att se om det kommit några foton på nya valpen, men jag ser att jag får ge mig till tåls lite till. Jag håller tummarna för att även tik 2 ska få ett fint röntgenresultat.
ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 8 maj 2012 12:14

jaha då var det röntgat, och Debbie var tyvärr inte dräktig denna gång   Men som man säger, det går fler tåg.    Vi provar igen på kommande löp, samma kombination. Ni som vill stå kvar på kommande valpar efter Debbie/Watson, får maila eller rin...

Av Anette - 16 april 2012 14:50

Så nu har Monowi Calypso Coffee ( Calle ) fått sin första vacinationspruta, chipp och blivit besiktad, allting var ok med den lille, inget navelbrock och ingen svansknick. På fredag flyttar han till sin nya familj i Skåne, blir lite tomt men så är de...

Av Anette - 26 mars 2012 10:39

Jaha då har Debbie och jag varit en tur till Skåne igen, denna gång var det daxs för utställningen Int. i Malmö. En lång väntan blev det, En av Candys valpar ut B-kullen ställdes oxå, blev väl inte det bästa reultatet, men domaren var hård men myck...

Av Anette - 15 mars 2012 10:51

Havika´s Deborah C´est  Moi   ( Debbie ) kom i löp lite tidigare än väntat. Så förra helgen drog Debbie och jag ner till Skåne och träffade den förtjusande, snygga Doremis Watson Brad.   Watson är en superduktig gentleman, Debbie blev nog kär, det sk...

Av Anette - 24 februari 2012 02:48

Ojj det var länge sen som jag skrev något i bloggen.Men varför skriva bara för skrivandets skull. Monowi Adorable Sweet Cindy ( Candy ) parades i december, med den snygga hanen Pregestas Björne Björnbuse. Vi valde att inte ta något ultraljud, uta...

Ovido - Quiz & Flashcards