Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Snö!

Av Anette - 21 december 2009 14:07

   jaha då är det snart Julafton,ja jag ska tillbringa min Julafton på jobbet men det är ok, alla kan inte ha ledigt,Snö har vi oxå fått, som alla andra, en dag var temperaturen nere på 11- och då var det rejält kallt vill jag lova, bäst att hålla sig inomhus, men har man hundar så måste man ju ta sig ut, flera turer varje dag blir det, så det är bara till att pälsa på sig så mycket det går och ta sig ut, ja jag gillar inte snö och inte gillar jag när det är så kallt i heller, men det blir snart sommar igen med 25-30g och det gillar jag.Vi har fått fina bilder på Wilmas och Fabians tikvalp nr: 2 Amacing Grace kelly (Agnes) hon är så otroligt lik Wilma! Ska se om jag kan sätta in bilderna på henne här i bloggen, försökte även mig på att ta  en Julbild på Wilma,Nova och Chica det blev sådär, men jag sätter in den oxå.

Detta får bli  det sista bloggandet för i år!

och vi på Monowi önskar er alla En GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!


Anette/Stefan


Lite bilder på Agnes

       

 
 
Lotta

Lotta

21 december 2009 18:20

God jul och gott nytt 2010
Hoppas att vi ses till nästa år .

http://goldenmoonstones.dinstudio.se

 
Maria

Maria

21 december 2009 21:23

Vilken fin julbild på dina hundar.Även vi har fått snö vill jag lova,ca 50 cm... härligt.Jag är en riktig snöälskare.Inte så jag åker skidor eller så ,jag bara tycker om att vara ute och strosa.
Fina bilder på Agnes,där vad det snö där också.
Önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år.

Kramar Maria och resten av gänget på Ellebäckens!

http://ellebacken.webs.com

 
gerty

gerty

23 december 2009 17:17

Tack för kortet så önskar jag er GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
Gerty och alla fyrbenta

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Annette-Endless Eden

Annette-Endless Eden

28 december 2009 22:08

Tjena, jaha var det här som man ska skriva nu, har letat efter er gästbok men inte hittat någon.
Vi önskar er också ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
ha det gott!
Kram Annette

http://www.endless-edens-kennel.com

 
Marianne

Marianne

29 december 2009 00:13

Jag gillar inte heller varken kyla eller snö. Så jag hoppas på vårväder snart. Fina foton på hundarna och tack för det fina julkortet.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Trine-Lise & Auralisene

Trine-Lise & Auralisene

31 december 2009 02:52

Et riktig Godt Nytt år til dere også.

http://www.fabia-ayla.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

31 december 2009 12:31

Ett Gott Nytt År på er.

Kjamisar

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

8 januari 2010 17:57

Ni får verkligen ha en god fortsättning på det nya året:)

Sen vill vi önska er en skön helg.

kjamen från oss på Bearclaw

http://www.bearclaw.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 8 maj 2012 12:14

jaha då var det röntgat, och Debbie var tyvärr inte dräktig denna gång   Men som man säger, det går fler tåg.    Vi provar igen på kommande löp, samma kombination. Ni som vill stå kvar på kommande valpar efter Debbie/Watson, får maila eller rin...

Av Anette - 16 april 2012 14:50

Så nu har Monowi Calypso Coffee ( Calle ) fått sin första vacinationspruta, chipp och blivit besiktad, allting var ok med den lille, inget navelbrock och ingen svansknick. På fredag flyttar han till sin nya familj i Skåne, blir lite tomt men så är de...

Av Anette - 26 mars 2012 10:39

Jaha då har Debbie och jag varit en tur till Skåne igen, denna gång var det daxs för utställningen Int. i Malmö. En lång väntan blev det, En av Candys valpar ut B-kullen ställdes oxå, blev väl inte det bästa reultatet, men domaren var hård men myck...

Av Anette - 15 mars 2012 10:51

Havika´s Deborah C´est  Moi   ( Debbie ) kom i löp lite tidigare än väntat. Så förra helgen drog Debbie och jag ner till Skåne och träffade den förtjusande, snygga Doremis Watson Brad.   Watson är en superduktig gentleman, Debbie blev nog kär, det sk...

Av Anette - 24 februari 2012 02:48

Ojj det var länge sen som jag skrev något i bloggen.Men varför skriva bara för skrivandets skull. Monowi Adorable Sweet Cindy ( Candy ) parades i december, med den snygga hanen Pregestas Björne Björnbuse. Vi valde att inte ta något ultraljud, uta...

Ovido - Quiz & Flashcards